duktig

shut up brain or I´ll stab you with a Q-tip!

jo... har lite ticks i hjärnan, drygt som fan... de får fortsätta som det, nåt annat orkar jag inte med... dåligt av mig...

jag har varit och tränat idag, nyss, wee :) med ida och linnea, trevligare att träna tillsammans faktiskt... trots att jag uppskattar att träna själv också, skönt att bara köra på och vara tyst med sig själv i en timma...

nu MÅSTE jag skriva klart om min Sapphiska dikt, har ju faktiskt skrivit själva dikten, men det står stilla när jag ska skriva om den... bah...
men först ska jag äta, sen ska jag dricka smoothie, har köpt hem hallon och yoghurt... hoppas att min mixer inte ger mig samma ångest... haha

matlagning, here I come!

jävla fot förresten, himla onödigt...

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas att du var duktigare på att plugga idag än vad jag har varit. satt och läste när jag kom hem, så skulle jag ta en paus och somnade framför tv:n, vaknade när OC hade hållt på i en halvtimme :( sen efter det var jag på Mc D med brorsan, och nu så är jag bara så less på att plugga så jag krääääääks. hata hata hata. Ska hota håkan i morgon, så han godkänner mig iaf.

Postat av: Vetlelena

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2008-09-17 @ 09:09:51
URL: http://vetlelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback