jul?

snart bär det av till thailandet... :) först ska jag bara skriva om hövisk kärlek och Sapphos diktning... det går sådär...

har haft en riktigt bra helg faktiskt, i fredags var det någon slags klassfest här med karaoke och minttu, det var hett... haha! vi lär ju göra om det!

igår var jag på kåren, var så jävla trött innan jag åkte ner men var ju tvungen, skulle vimla... jag satte klockan på ringning halv elva å sen pallrade jag mig ner och hade en riktigt rolig kväll, så kan det gå... :)

idag är hela dagen vikt till pluggande, och det lär ju behövas... nu är det eurodisco på radio, skumt...

skulle vara skönt att ta sig en liten promenad i vintervädret... hehe
jul?

utsikten från min balkong såhär den 10 december ser ut sådär!

nu tillbaka till lyriken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback