segt...

måste ju säga att det inte går framåt med stormsteg med min tenta... nu har jag ju läst och antecknat och läst och funderat och antecknat... borde ju bara vara att skriva ner allt det där på riktigt nu, men vet liksom inte i vilken ände jag ska börja nysta... drygt...


har börjat lyssna på Brott och straff på ljudbok på ipoden, måste ha lite framförhållning med tanke på hur min litteraturlista ser ut för den här kursen... den är helt galen, men det ska bli kul iaf...

nu tillbaka till renässansen i litteraturen...

Kommentarer
Postat av: Stenram

ljudböcker? ni lärare e då speciella!!! :)

Postat av: Miss Gallery 2008

Excellent site.
Well done.
Seen that done for the people.
I invite you to visit my site.

2008-02-06 @ 16:26:58
URL: http://www.miss-gallery.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback