snart dags

ojoj... nu är jag nervös... eller som vanligt med mig så blir jag först nervös dagen innan något ska hända, sen blir jag lugn samma dag och sen slår det till igen precis när det är dags... hehe så vad jag försöker säga är att jag är rätt lugn... har väl insett att antingen så tycker han att jag passar och så får jag jobb, eller så tycker han inte det och då får jag inte jobb, kan liksom egentligen inte påverka det så mycket förutom att försöka slappna av och visa vem jag är och vad jag vill... så...

låter lite fåfängt nu, men hade nog önskat att jag var i perioden direkt efter en tvätt snarare än dagen innan en tvätt, hade velat ha andra kläder på mig som jag känner mig riktigt bekväm i... det trodde ni inte om mig va!? :)

nä, nu ska jag plocka ihop mina prylar och skriva ut en "dag på kollo" och börja traska...

Kommentarer
Postat av: Fabmoonlight

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback