wiho!!

jag ska på antällningsintervju inför sommaren på torsdag! jag är så himla nervös, vill ju så himla gärna detta! ska skriva ihop  "en dag på kollo" till intervjun, vet inte alls vad sjutton jag ska skriva, men det kanske bara är att sätta igång och skriva och se vart det slutar... men nu ska jag nog försöka ta tag i min tenta, som det ICKE har blivit nånting med idag alls... det hjälpte ju faktiskt ingenting att jag fick dagen ledig, har bara blivit en massa lökande och kikande på nya fyndet kyle xy... trevlig serie, kanske inte något mästerverk egentligen... men vad gör man inte när man egentligen borde plugga...

har så mycket som jag borde ha läst nu i helgen som inte heller har blivit av, hann inte till biblan innan påsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback