wiho!!!!!

jag fick jobbet! :) så himla skönt att de gav besked direkt... jag behövde inte ens sitta och vänta på att de skulle bestämma sig... jag trodde att jag skulle få gå hem och vänta på svaret i flera dagar av panik... hehe får se var jag hamnar någonstans... vill nog helst till vässarö med tanke på perioderna, där jobbar man hela sommaren men under tre olika perioder om jag fattat det rätt... då får man vara hemma lite också... är iaf så jäkla glad just nu...

  • tenta inlämnad, läser alltså bara en kurs nu! (även fast litteraturlistan är döden)
  • har sommaren säkrad med ett jobb som jag verkligen ville ha
  • vi kommer att ha sommarvärme i helgen...
kan det bli så mycket bättre? tror inte det...

ikväll blir det jobba specialpub, imorn sätta stolp ute hos mor och söndag jobba taco... undrar när jag ska hinna läsa... haha... jaja, det löser sig...


Kommentarer
Postat av: Stenram

Grattis!!!

Postat av: hinken

grattis!

2007-04-14 @ 00:42:49
URL: http://hinkish.blogspot.com
Postat av: Lina

Grattis!!!!!!! :D

2007-04-16 @ 14:24:11
URL: http://pinkelina.blogg.se
Postat av: maran

Gattis Mickan, välkommen till kollovärlden. Den är galen och grymt kul! =)

2007-04-17 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback