jo...

har i alla fall gjort en del av det som skulle göras... vi får väl se så småningom om det... hm... ja... verkade nästan som att det inte var meningen... haha

har verkligen ingen lust att vara i skolan hela dagen imorn, men det är sista lektionen för året, yea! sen blir det jobba, och tvätta klockan tio morgonen efter... woho!
sen smäller det, då är det dags för lilla sommarfesten, ska bli skoj men egentligen vill jag bara göra ingenting i några veckor först... hehe

nä, nu ska jag nog förflytta mig till sängen, först bara uppdatera min älskade ipod lite...


Kommentarer
Postat av: Lina

haha... njeee... jag har nyårsklänningen i garderoben, men vi kan inte riktigt enas om vad som ska ske på nyårsafton, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback