ledig?

idag är jag nog ledig hela dagen... ska fixa och dona lite och sen blir det nog en sväng ner på stan... är så himla skönt att den värsta stressen är över, i och för sig var det två veckor sedan det absolut värsta la sig... nu ska jag bara skriva ett pm och så ska vi fixa klart med B-uppsatsen och sen är det dags för nästa termin haha... och kåren är städad och stängd... yea! :) känner att jag var otroligt delaktig i städandet igår... sorry... men tyvärr så var jag trasig, vet inte vem jag ska skylla på (mig själv kanske?)... jag var iaf mycket delaktig i röjandet av krigszonen i böghögsrummet, är ju alltid nåt...

nu ska jag rycka tag i mig själv! å så va de med de...

Kommentarer
Postat av: Stenram

dåligt att du städade så lite....jag däremot var en bidragande faktor att vi blev klara så tidigt som vi blev...... =)

Postat av: Ida

nä, jag vet. men ska det vara så ska det vara hyfsat ordentligt :)
men jag smider lite andra planer nu. får se om de går vägen...

2007-12-30 @ 08:37:09
URL: http://idathemonster.blogg.se
Postat av: Abduljeanett

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-01-22 @ 11:12:51
URL: http://abduljeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback