börjar bli gammal?

är det inte såhär som gamla människor lever, somnar alldeles för tidigt och går upp alldeles för tidigt...
igår somnade jag vid typ fem... jag tänkte att jag skulle ta mig en tupplur för att orka vara vaken tillräckligt länge för att inte vakna fyra på morgonen... totalt bakslag när jag vaknade vid åtta och var helt förstörd och var tvungen att gå och lägga mig på riktigt...
och mycket riktigt vaknade jag klockan fyra imorse med... som en jävla väckarklocka... fan! fick efter en halvtimma ett mess av lina, som jag ska plugga med idag, om att hon fortfarande inte somnat... haha, vilken jävla kombination...

ska kanske ta och skriva klart examinationsuppgiften till litteraturvetenskapen... har kört fast lite... kanske får se den som klar och skicka iväg den...
nu börjar ju klockan faktiskt närma sig "gå upp och gå till jobbet"-tid för vanligt folk.. yea...

sitter och funderar på vilket soundtrack som passar sig såhär en torsdagsmorgon... letar febrilt i hjärnan efter något perfekt... blev belle & sebastian...
blev helt perfekt...

Kommentarer
Postat av: Knutjessica

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback