lite trött

så ja... nu har jag varit vaken i ett dygn och en timma... hehe... har varit och slavat på kåren.. riktigt trevligt, och riktigt trevligt eftersnack för en gångs skull när jag är med... bah... :)

jag gillar verkligen tidiga morgnar på nåt vis... man har en skum sorts klarhet i huvudet trots att man känner sig helt förstörd egentligen... bara tanken att de flesta sover lockar mig på något vis, trots att klockan är halv åtta och folk i allmänhet nyss börjat jobba... kanske bara är så att jag gillar svammel av någon anledning... haha

imorn är jag helt ledig... sjukt... styven ville att jag (och folk) skulle komma ner till bishops en sväng och ta nån öl på deras/våran afterwork... skulle vara trevligt faktiskt... får väl se vad morgondagen har att utvisa...

nu ska jag lyssna lite på musik... sen ska jag falla i koma...

galet skön röst...

fan, ibland känner jag att jag skulle vilja kunna lyssna på exakt det jag vill rakt in i hjärnan... ok för ipod, men det vore så grymt om man vara kunde bestämma sig vad man vill ha och så få det, utan sladdar och annat.... lite sjuk i huvudet... kanske, men det vore grymt... :)
har verkligen hittat rätt den här gången, finns inget jag hellre skulle vilja lyssna på hellre... fasen...

Kommentarer
Postat av: Ida

halsdukar och t-shirts... hiho. och en mopphink =)

Postat av: Kajsa

Maria Mena är GRYM ju!! senaste skiva är underbar :)

2007-02-10 @ 20:58:46
URL: http://starponyproduction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback