snö...

så nu kom det äntligen lite snö... :) fast jag vet inte hur glad jag är egentligen... inser att det är ganska jobbigt med snö ändå...

idag fick jag sova ända till halv sex... mitt rekord sen jag kom hem... wihoo... :) det är jag lite mer nöjd med än fyra... halv sex kan ju ändå på något vis kallas för morgon, till skillnad från fyra... idag ska jag se till att bli klar med min tenta, så det passar ju faktiskt alldeles ypperligt att vakna tidigt idag... om man bara satte igång ordentligt... har iaf skrivit 100 ord av 5000 nu... haha... fast så farligt är det faktistk inte eftersom jag har en hel del färdigskrivet för hand... ska bara se till att få in det i datorn... bah...

ska besiktiga bilen idag, den har stått stilla länge nog nu, fast den lät lite skumt sist jag körde... är så jäkla trött på den där bilen och att den aldrig blir nöjd, hur mycket uppmärksamhet den än får...

igår bestämde jag mig för att ta tag i jobbsökandet inför sommaren, har ju hiltonjobbet fortfarande, men eftersom att det äter min själ ska jag försöka hitta något annat... jag trivs bra med att ha själen kvar tack!

back to the books!
kul lektion

det är ju tur att jag aldrig har tråkigt på läraren från helvetets lektioner! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback