tillbaka...

sådär, då var man tillbaka igen... känns ju inte helt underbart... :(
nu ska jag bara försöka få ordning på allt jag bara lämnade bakom mig... hehe... men det var det värt...
har haft det helt jäkla underbart... :)
har varit så himla duktig och lagt upp bilderna på bilddagboken redan... :)

kaktuz.bilddagboken.se

fy fan vad jag är trött... har varit vaken sen kvart i fyra imorse... 10 thailand-tid... jag tyckte tydligen att det var dags att gå upp då... så jag kollade på underbara program som dejta min morsa och extreme makeover... sen kom jag fram till att jag kunde göra nåt vettigt så jag gick upp och kollade upp mitt nya schema... duktigt... :) insåg att kurserna jag ska läsa verkar rätt roliga till skillnad från kursen från helvetet jag ska skriva tenta på nu... eller snarare läraren från helvetet kanske... fy vad elak jag är... han kan ju inte rå för att han är värdelös... haha

måste hålla mig vaken nån timma till och är inte ett dugg sugen på att sätta igång med tentan... den får vänta till imorn... har ju minst två heldagar framför mig av råplugg... har fortfarande inte fått tag på min partnerskola och funderar på att lösa det på annat sätt, det vore ju enklast... tror jag...

nu ska jag gå härifrån och försöka undvika att dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback