sådärja

ett till inlägg nästan inom en vecka... yea, har ju hur mycket fritid som helst verkar det som... :)
tentan avklarad... gick ju sådär... men jag hoppas på att jag klarade den... det kan ha gått vägen...
nästa ångest kom när jag fick reda på att folk börjat få tillbaka hemtentan och alla jag pratat med måste komplettera... bah... jag som kände att det kunde ha gått hyfsat på den, men det är bara att börja brottas med morfologi igen snart då... har inte fått den än, så får väl hålla tummarna där med för att det inte är så mycket att fixa till...

i torsdags var det promoe på kåren, himla najs, hade velat höra några gamla låtar till, men var fint ändå... :)
igår bar det av till stockholm när värsta bakfyllan hade släppt... haha... finmiddag med magnus mor och syster, jäklar vad maten var god, kan nästan känna smaken i munnen om jag anstränger mig... :)
det här fanns att välja på

idag blir det arosfortet och jamsession fest hemma hos tina och daniel... ska damma av den gamla tvärflöjten, kommer antagligen bli smärtsamt! haha

nu ska det inhandlas alkohol...
tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback