tenta

imorn blir det salstenta för första gången i mitt liv... på dialekter! helknäppt...
vet liksom inte riktigt hur jag ska kunna förbereda mig eftersom det inte finns några gamla tentor att gå på... bah... nu fick jag lite tentapanik... vet inte alls hur jag ska förbereda mig för dialektdelen av tentan... skit, jag som varit så lugn hittills...

någon slags lägesrapport då... veckan har varit lite ångestladdad med tentainlämning på samma kurs som jag ska ha salstentan på i måndags, men imorn är det bannemej slut på eländet... fast jag vidhåller fortfarande att jag har gillat kursen... haha

igår var det sittning för hilina som fyllde år, det var riktigt skoj... rolig sittning och rolig kväll... idag är det tentaplugg för hela slanten som gäller och imorn är det tenta först och sedan städdag på kåren... undrar om det blir diskrummer för mig denna gången med... inte helt sugen... sen blir det partaj, ska bli skoj... särskilt efter lättnaden med att tentan då är avklarad...

nej, nu tillbaka till dialektsökandet!
tjipp

Kommentarer
Postat av: Ida

det var ett jäkla mellanrum mellan inläggen måste jag säga! :)
hoppas tentan gick bra!

Postat av: Ida

hehe nej det kanske inte är så vanligt men vi har ingen riktig form eller nåt. Plus att vi kanske inte har "det" när det gäller kladdkaka. Hoho. Smaken var det dock INGET fel på... :)

2007-03-06 @ 15:53:56
URL: http://idathemonster.blogg.se
Postat av: Lina

äntligen lite uppdateringar :D

2007-03-07 @ 22:41:12
URL: http://pinkelina.blogg.se
Postat av: Augustadriana

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-09-09 @ 14:19:39
URL: http://augustadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback