yea!

fick enligt ett mail från LADOK vg på Språk och dialekter i norden, som min ångestkurs heter... tufft!  :) har inte fått hem tentan än, men "hava icke andra gudar jämte LADOK" eller??? jäjä, jag är nöjd iaf!

idag har jag varit iväg och tränat... känns bra, men hade grymt svårt att hitta nån slags motivation alls idag, vet inte varför riktigt... kan vara för att hela världen snurrade för mig... min nacke är inte min kompis alls, men nu är det lite bättre, brukar bli bättre framåt eftermiddagen när jag är uppvärmd ordentligt i alla leder... haha, låter ju som en gammal kärring... illa...

idag ska det:
  • läsas Faust
  • städas
hmm... hur ska jag kunna välja mellan dessa oerhört spännande möjligheter? tror att det blir städningen som får högsta prioritet just nu, kommer ändå inte hinna läsa allt jag ska... och städas måste det fan göras...

förresten så var helgens aktiviteter enastående, kanske kommer nån fin bild här av det också så småningom...


Kommentarer
Postat av: Lina

tror fan att det lät roligast med städningen :P

Postat av: Juergen Klinsmann

Great site

2010-11-29 @ 10:17:32
URL: http://juergen-klinsmann.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback