hemma

hemkommen efter en helg med mycket planering, lite sömn och en himla massa skoj! :) det känns grymt inför sommaren, det enda jobbiga är att våren och sommaren krockar... jag går på som ansvarig den 9e juni och börjar jobba på kollo den 10e 06.40 och inget av det går att flytta på... hehe, men så länge jag överlever det så kommer allt nog att lösa sig... synd att jag missar eftersnacket efter största festen på året, när jag och grannen går på och när totte och vanheden går av... :( men jag kommer att ha världens bästa sommarjobb... :) så det får det verkligen vara värt...

nu ska jag äta frukost och läsa en massa innan mötet i eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Ida

jättenöjd! vill se den färig! börjar komma skorpor nu och det är ju inte särskilt heiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback