jo...

ok, för att klargöra gårdagens inlägg... den första bilden har jag tagit, växten finns på viksäng, den andra bilden fann jag på det underbara internet, om det var några oklarheter... hehe...

igår var magnus mor och syster här, mycket trevligt... vi åt jättegod mat, underbar whiskeyädel och drack rödvin... topp helt enkelt... :)

idag blir det jobba disco, lite oroväckande slavantal tycker jag... alla som brukar jobba ska ju gå på karatesittningen... hoppas att det löser sig... det måste det ju...

försökte slå två flugor i en smäll och gå till ica och biblioteket samtidigt, men det gick dåligt... biblioteket på viksäng öppnar tydligen inte förrän ett... dåligt...

nu ska jag äta lite och kolla klart på sista heroesavsnittet, sen blir det till att plugga ikapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback