metaläsande

kan man säga så? jag läser ju om läsande...

har äntligen fått boken som jag ska ha läst till imorn, känns som vanligt hett... jäkla skit att jag har glömt köpa den varje gång jag varit i etuna, för det har varit helt omöjligt att få tag i den här i västerås... skitstad... nu är den iaf i min ägo... ska plocka ut saker som man tyckte var bra och dåligt med den inför det avslutande didaktikpasset imorn... sen ska jag försöka pilla ihop en tenta till nästa vecka, när det är personalresa till helgen... good luck... det löser sig nog...

inser att jag helt och hållet slutat med stora bokstäver och korrekt skrivande när jag bloggar... nu får det vara så... orkar inte hålla på och pilla... ska jag säga det till mina elever också sen? haha

helgen har varit bra, spex i lördags och sedan partaj hemma hos tina och daniel




jodå, jag hade skoj... haha... resten av bilderna finns på min bilddagbok check it out!

åter till boken (eller böckerna om jag ska vara helt ärlig, och det ska man ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback