press

ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... vi kämpar just nu i motvind för att styra upp kårvalet som skulle ha behövts blivit styrt för flera månader sedan... men det börjar faktiskt se ljusare och ljusare ut, det mesta kommer nog att lösa sig känns det som... skolan har dock hamnat sjukt mycket i skymundan, trots att jag har tenta på lördag, min andra salstenta någonsin, känns ju inte helt bra... insåg för tio minuter sedan att jag skolkar från en lektion idag, som hade blivit flyttad, inte alls bra heller... men det får vara så, ska ju på lektionen i eftermiddag iaf... blä... sen blir det disco, förhoppningsvis och troligtvis hysteriskt lugnt, men vi får väl se är ju faktiskt roligare när det händer lite än när det är dött...

sen blir jag lite trött på andra saker också, förstår fan inte hur det kan vara så jävla svårt...

i helgen är jag oväntat ledig, ska fan ta tillfället i akt och låsa in mig, stänga av mobilen och bara göra inget, eller kanske läsa lite i böckerna jag måste läsa, men nästan inget i alla fall! skulle egentligen vara borta och okontaktbar hela helgen i vilket fall som helst, men det blev inställt här i veckan...

nu ska jag plugga lite innan lektionen...

Kommentarer
Postat av: Tristaninga

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback