sova ikapp?

inte så värst mycket sömn sista dygnet... runt 3 timmar för att vara lite närmare exakt... nu ska jag gå och däcka och hoppas på att jag är pigg och fit for fight imorn klockan nio när det är dags att skriva tenta... pendlar mellan att känna att det är lugnt och att inse att det finns ett gäng ord jag inte riktigt har kläm på... men det blir nog bra, har faktiskt rätt svårt att tro att jag skulle kugga, men nu blir det väl säkert så bara för att jag skrev det här... haha

nu är det sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojojoj att du orkar! Är imponerad! Hoppas tentan går strålande! :) kram

Postat av: Ida

Vad härligt! Alltid skönt när en tenta är avklarad! :)

2008-04-19 @ 15:32:38
URL: http://idathemonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback