jovars...

nu beger vi oss snart ut i världen, woho! vill man vara med på maillistan till våran resdagbok kan man skriva sin mailadress i en kommentar här. ni som skrev i boken på festen är redan tryggade på listan! :) resan heter No train no gain tour 08/09 och finns att hitta på resdagboken.se

i lördags var det partaj, mycket trevligt, men det märks att vi börjar bli gamla för vid två hade de flesta redan lämnat oss. men skoj var det så länge det varade! :)

ikväll ska jag göra ett litet återtåg och slava på superpuben på kåren men det blir lugnt sen känner jag. behöver morgondagen. på torsdag tänkte jag prova den andra sidan av baren på kåren och gå dit och dricka öl på premiären...

på fredag blir det konsert med brorsan och på lördag tänkte vi ha lite kräftskiva om jag har förstått det hela rätt...

på söndag drar vi mot stockholm och magnus mor och på måndag bär det av mot helsingfors...

Kommentarer
Postat av: Ida

Och NÄR ska vi hinna ses??? :)

Postat av: tina

Vi kan inte vara med på skivan =(

2008-08-27 @ 10:28:54
Postat av: Stenram

släng in min adress!!! men då vill jag inte läsa om att ni har det bra, vill bara läsa om det dåliga!!! =)

p[email protected]

2008-08-27 @ 10:59:07
URL: http://stenram.blogg.se/
Postat av: Stenram

min adress blev fel... det ska vara understräck mellan p och r i början =S

p[email protected]

2008-08-27 @ 11:00:00
URL: http://stenram.blogg.se/
Postat av: Stenram

funkade inte andra gången heller... men nu har jag ialla fall fått skriva tre gånger här =)

tror jag går in på resedagboken å lägger till mig själv istället =)

2008-08-27 @ 11:01:04
URL: http://stenram.blogg.se/
Postat av: Stenram

hittade er inte på resedagboken.... ni får helt enkelt krångla dit min adress ändå =)

2008-08-27 @ 11:02:21
URL: http://stenram.blogg.se/
Postat av: mikaela

ida: var det inte på torsdag vi hade tänkt oss?



stenram: om man söker på våran resa måste man söka på planerade eftersom den inte är påbörjad än. jag försöker lista ut din mailadress och lägga till dig! hehe

2008-08-27 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback