framtidsdrömmar

mina framtidsdrömmar gör mig lite rastlös även om jag inser att jag trivs sjukt bra som det är just nu... men om tre veckor bär de iväg till egypten för lite värme och dykning... ska bli helt sjukt grymt! i sommar blir det kollo för förhoppningsvis hela slanten... och i höst är det bannemig the big trip för min del! vi har börjat planera litegrann nu, mest för att det är spännande att fundera...

har haft världens bittraste dag idag... folk är snälla som står ut med mig... :) har känt mig sjuk och ynklig och trött och det har varit världens sämsta väder ute, och jag tvingades ner till skolan för 45 minuter helt värdelös lektion... STACKARS mig! haha... nu är det lite bättre, men jag är jävligt sugen på att bli frisk någon gång snart!

igår var vi på Queens of the Stoneage i Globen, jävligt kul var det! jag funderar lite på om jag har lyckats med något knasigt i min handled på något underligt vis... gör i alla fall jävligt ont i vissa vinklar men inte alls i andra... typ skriva på datorn är rätt dåligt... ska sluta med det nu!

over and out
// apathy girl

Kommentarer
Postat av: Mortenmelissa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback