det artar sig...

vi håller på och gör om i badrummet, nu är det inte långt kvar tills det börjar blir klart... :) woho! nu ska det bara röjas undan alla jävla kartonger och annat skräp som kommer på köpet när man köper nya grejer.. hehe
magnus är duktig och är och byter däck på bilen, som för övrigt rullar nu! jag ska snart vara duktig och fortsätta med undanröjandet, men man vet liksom knappt vart man ska börja... det är mycket mera lockande att måla den där hyllan i köket istället, men jag ska hålla mig och ta tag i det väsentliga istället!

gårdagen var en grym dag för övrigt... jag blev äntligen klar med mitt pm, som mycket väl kan vara något av det sämsta jag presterat hittills, men det är väl bara att hålla tummarna... badrummet blev färdigmålat, tre gånger krävdes det att vi målade, gosh... vi köpte nytt badrumsskåp och en pall till badrummet och vi lyckades äntligen snubbla över en lampa till sovrummet, där vi haft en prydnadslampa som typ inte gav något ljus alls... nu är vi äntligen av med det äckliga stora skåpet i badrummet också... grymmers...

sökte csn via nätet igår och fick beskedet idag, hur snabbt som helst! jag får öka på min skuld ett år till, yes!
nu ska jag sätta igång igen... 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nytt och fräscht alltså=)

Postat av: Lina

vi håller på överallt. men det är snart inte klart någonstans, haha

2008-01-10 @ 11:41:51
URL: http://pinkelina.blogg.se
Postat av: Ida

haha näää det tror jag inte. isåfall något VÄLDIGT undermedvetet! Vi ses på onsdag! Vad skojigt det ska bli!

2008-01-13 @ 19:02:52
URL: http://idathemonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback