nu börjar det ordna upp sig...

badrummet klart, B-uppsatsen inlämnad, registreringar och studieförsäkran klar... yes... nu är det bara att vänta på pengarna som förhoppningsvis trillar in på torsdag om jag har tur, vore rätt passande tycker jag eftersom vi ska ut och käka då... men det jag mest hoppas på är faktiskt att pengarna har kommit lagom till helgen med tanke på att vi far till Åre lördag natt, är bra att åtminstone ha en krona eller två då... :)

det enda jag har kvar nu är att komplettera den där jäkla hemtentan jag skrev för håkan förra året... är ju hur lite som helst men har inte orkat ta tag i det... men nu har jag faktiskt tid att göra det...

men först blir det frukost, vore ju trevligt om någon av herrarna i huset vaknade också så man fick lite sällskap... :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh, ska ni till Åre? vilka då?

Postat av: Ida

Ja, pengar kan vara bra att ha om man ska hitta på nåt extra :)

2008-01-15 @ 19:32:31
URL: http://idathemonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback