nytt år igen då...

nyår avklarat, fantastiskt kul var det! :) jag och wille korade kvällen som en de två bästa festerna, bucketfesten när jag precis kommit hem från thailand ligger och konkurrerar... :)

har haft lite otur med kameror i år så det har varit lite dåligt med fotande, men ska försöka skrapa ihop mitt år i bilder ändå...

det nya året började i thailand, så funky fish får representera det...
image49


sen känner jag att en bild från festen jag pratade om tidigare i inlägget måste få vara med, så vi är fortfarande i januari...
image50

februari var en dålig fotomånad tydligen, här är mars och magnus och rättikan från tina och daniels jamsessionfest, det var hett!
image51


återvände till brotsplatsen i april för då skulle det grillas, nu finns det en varningsskylt, tack vare mig! haha
image52

sen var det maj och fest hos tina och daniel igen, jag, johan och ida hade fotosession i soffan... vackert!
image53

sen var juni här och vi hade födelsedagspartaj för johan
image54

och här, från samma kväll, visar tina hur man gör på arosfortet!
image55

sen invaderades västerås av bilar, juli och powemeet var här! men eftersom min kamera begränsar mig blir det inga bilbilder, men daniel, ida och magnus visade sig från sina vackraste sidor!
image56

kvällen slutade såhär:
image57

augusti bjöd på kick off med kåren, och vi hittade världens konstigaste ställe mitt i skogen med påfåglar i en bur...
image58

i september bjöds det på kräftskiva i skogen, jag var tvungen att äta ett helt paket kräftor själv, stackars mig...
image59

i oktober drabbades öl och whiskeymässan av mälardalens studenkår, it was nice!
image60

i november städade vi kåren, och stökade ner igen,
image61

i december hade vi någonslags utspökningsfest... grymt dålig bild, men vackert innehåll... haha
image62

avslutningen på 2007 blev vacker, festen slutade ganska långt in på 2008...
image63

image64

image65

dåligt med fotande från min sida, men det blixtrades flitigt från alla håll och kanter, så bildbevis lär det finnas! show it! :)

nu ska vi nog snart bege oss ut till ikea och köpa ett skrivbord... yea

Kommentarer
Postat av: tina

men hallå.. hit med sommar så man kan få bli så där brun som på junibilden.. uhuuuu.. vill vill vill

2008-01-02 @ 14:17:45
Postat av: Niklasklara

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback