pepp

börjar känna mig jävligt sugen på den där stundande åre-resan, först måste bara en smygpremiär avklaras... kommer förhoppningsvis bli skoj, om folk bestämmer sig för att komma och jobba! :)

woho... har funderat över en låt jag hörde på radion igår som jag inte trodde att jag kom ihåg tillräckligt av texten för att kunna hitta genom google... men så provade jag igen nyss, klickade runt lite och hittade den, för att sedan upptäcka att vi redan hade hela skivan... haha... amy winehouse - you know I´m no good är för övrigt låten för mitt huvudbry... blir så lycklig när jag hittar nya grejer att lyssna på... :) har haft en lång period av förkärlek för lite soft musik, den verkar ju uppenbarligen inte vara över... :) bob marley, sture alléns dansorkester, livelihood, amy winehouse och maia hirasawa is the shit just nu...

har för övrigt överlevt den mörkaste tiden på året utan större problem, good for me! :) nu är det iof de äckligaste månaderna kvar men jag håller tummarna... :)


Kommentarer
Postat av: Ida

när du är inne på en cideo på youtube finns det en ruta där det står embed eller liknande. EN lång radda med en massa text som man sedan kopierar. Sen trycker du på HTMLknappen inne i inlägget. Bredvid bildknappen. Där klistrar du in textraden.

Efter det dyker det upp en rosa-aktig ruta och då är videon inne! :)

Postat av: Ida

Har förresten också upptäckt att jag gillar Amy Winehouse... :)

2008-01-16 @ 14:48:44
URL: http://idathemonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback