ljuset i tunneln

ok, de flesta förutom magnus har missat att min ipod inte längre klarar av att ladda upp sig och att jag är sjukt ledsen över det, men så är det iaf... min absolut käraste ägodel, nästan det käraste i mitt liv
listan ser väldigt förenklad ut såhär:
- magnus och mina vänner
- min ipod
- fetaost

i alla fall så har jag nu kollat upp möjligheterna att få liv i min älskade ipod igen och mumien.se (eller nu) är återigen förhoppningsvis min räddare i nöden. de gör batteribyte för 299 pix, som hittat för att få tillbaka en del av glädjen i mitt liv igen.. :) nu är det bara att hoppas på att det faktiskt är batteriet som är trasigt och inte något annat jobbigt...


ville bara berätta det...

Kommentarer
Postat av: Ida

Åker till Öland den 12:e! Ska bli så härligt att komma bort lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback