inte illa

två inlägg inom loppet av några dagar, inte dåligt! :)

har varit bitter över att det inte har gått att mobilblogga på länge så jag har bloggstrejkat lite, men nu är det igång igen... har ju iof inte haft tid att skriva något heller på länge, men nu var det dags...

sommarens första kolloperiod tog slut idag och nästa börjar imorn, puh... har varit jäkligt skoj och jag ser fram emot nästa gäng... många tankar som snurrar i huvudet men inte mycket som bör skrivas publikt på internet känns det som... känner just nu att det här är en stund som jag verkligen upskattar, att vara ensam en liten stund och att bara fördriva lite tid. imorn blir det dock ingen tidsfördrivning, men jag kände att det var behövligt att ladda batterierna lite för att kunna köra på imorn och tio dagar till innan jag får vara hemma i en hel dag! haha...

har lite svårt att sortera just nu så ni får nöja er med det här... vet inte hur många som egentligen är inne och läser här fortfarande med tanke på hur sällan jag uppdaterar, men vill ändå säga att jag saknar er därhemma även om det blir långt mellan gångerna man hör av sig! ni som ska ta åt er borde veta vilka ni är! :)

postar en liten bild också från kvällens skymning, det är helt fantastiskt vackert här när solen är på väg ner!


Kommentarer
Postat av: Sigbjorningebjorg

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback