bitterhet

jahapp, då har man ingen telefon förrän på måndag, förhoppningsvis måndag! jävla kukhuvuden på tele2comviq! inte första gången saker har strulat, blir så jävla less! Magnus blev lite besviken på mig för att jag inte skällde ut tjejen på kundtjänst efter noter... men det är svårt tycker jag, är ju faktiskt inte hennes fel att försäljaren var ett pucko och att deras system suger... upptäckte att det stod att mitt simkort var inaktivt, ringde kundtjänst och fick reda på att det berodde på att i och med att jag förlängde mitt abonnemang skulle jag få ett nytt kort utskickat till mig. kortet skickas från comviq aktivt och därför inaktiveras det gamla när det nya blir aktiverat, kortet skickades ut idag, vilket betyder att jag som tidigast kan nås per telefon på måndag... jävla fittor! blä...

ja ja... får väl klara mig som i the good old days över helgen... lite dålig timing med tanke på att jag ska möta upp med magnus någonstans i stockholm på söndag... men det får väl gå ändå...

ikväll är det födelsedagspartaj hos tina, ska bli skoj, även om jag måste vara på kåren klockan nio imorn bitti för att städa skiten ur huset... hehe

nu ska jag nog dammsuga lite tror jag, förstår inte vart allt damm kommer ifrån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback