sådärja

efter en vecka av radioskugga är jag nu tillbaka i verkligheten... allt som kunde gå fel gick fel, många gånger, men nu har jag lyckats få tag i ett kort och fått det aktiverat... tele2comviq är de största klåparna i denna värld! synd att de är så pass billiga att man fortsätter ha kvar dem...

Ikväll ska jag och magnus dejta på kåren, har varit en hektisk vecka typ helt utan sömn och umgänge med han den där jag bor med, men nu jävlar! :) helgen ser hittills ganska oplanerad ut, det är skönt, har en del plugg att göra som jag inte hunnit i veckan och på tisdag bär det av mot egypten, ska bli helt fantastiskt!
 
nu ska jag äta någonslags frukost och skriva klart en uppgift som ska vara inne idag...

tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback