bara början

1 av 3 tentor den här veckan avklarade... Linguistics, med grammatik, fonetik och semantik... spännande... hehe... tror att det gick ok i alla fall. nästa är litteraturdelen på onsdag och på lördag är det den tyngsta, culture and society, typ allt om england och usa haha...

magnus är iväg och dyker i hallsta grustag, när han kommer tillbaka ska vi åka till storstan. vet inte riktigt hur jag ska spendera tiden tills dess, vill verkligen vara ute i det fina vädret men vet inte riktigt vad jag ska hitta på... har en massa saker som jag borde göra, men känner att jag borde förtjäna lite ledigt i några timmar....

nu blir det lite scrubs och kanske en apelsin...

Kommentarer
Postat av: Stenram

Hallsta som i hallstahammar?

Postat av: Ida

Hoj hoj! Kul det var att ses lite i fredags :) Hur gick tentan? Kraam

2008-05-25 @ 20:04:27
URL: http://idathemonster.blogg.se
Postat av: Linusirene

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 10:41:12
URL: http://linusirene.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback