fixa och plugga

är rätt bitter för att det inte går att mobilblogga just nu, så himla smidigt att bara kunna smälla in en vacker bild då och då, så det har varit torka ett bra tag nu...

idag ska saker styras, måste planera klart för helgen och styra upp en del andra kollogrejer. jag måste även införskaffa en bok som jag inte visste att jag skulle ha... surt... fick en dag "ledigt" eftersom jag slapp konstituerande fullmäktige idag så jag faktiskt kommer att hinna göra det jag ska den här veckan, det är typiskt bra! gårdagen var händelserik men slutade bra, nu är fullmäktigeåret avslutat och budget och verksamhetsplan genomklubbad, kändes fint, vi avslutade med några (faktiskt inte för många) enheter på kåren... :)

funderar lite över om min snuva är förkylning eller pollen, hur vet man det egentligen om man inte vill gå till läkare? jag är ju allergisk mot gråbo som ska blomma i slutet av sommaren, men läste i vlt idag att det finns gråbohalter i stan... jaja, nu ska jag ta och fundera över mer väsentliga saker...

tjo

Kommentarer
Postat av: Helene

Mickan då, har du inte läst Stenrams alla inlägg om hur dåligt det är att ha megalånga uppehåll i en blogg? -Det är inte ok att ha uppehåll på nästan tre veckor i en blogg, sålänge du inte har semester på en paradisö och kan internetvägra. Aja baja, hemläxa på det! =)

Postat av: Stenram

WOOOOHOOOO!!!!
de e nån som kommer ihåg va ja skriver.... konstigt =)

2008-05-09 @ 00:57:23
URL: http://stenram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback