ordning och reda?

förra veckan va rätt hektisk och slutade med att helgen spenderades på vässarö, vilket inte var helt fel! hade en jättebra helg och planerade kollo och lärde känna de jag ska jobba med i sommar. ser verkligen fram emot sommaren!

i helgen bär det av på personalresa vilket också ska bli himla trevligt. efter det börjar tentapluggningen inför mina 4 salstentor på tre veckor, ser verkligen fram emot det, eller kanske inte. jag fick i alla fall vg på den förra tentan fick jag reda på här för några dagar sedan, det känns ju bra! :)

ikväll blir det jobb på kåren med full personalstyrka, hemskt trevligt! och natten får spenderas på vardagsrumsgolvet eftersom de äntligen har satt igång med tapetseringen av vårat sovrum, imorn ska det bli klart, spännande!

nu blir det en dusch och sen är det dags att ge sig av..


Kommentarer
Postat av: Ida

wiiii uppdatering! :) Vad blidde det för tapeter?

Postat av: Ida

Hehe, ok. Blir spännande att se då :)

2008-05-14 @ 11:32:26
URL: http://idathemonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback