äh, en rubrik...

hade en bra men sjukt oproduktiv dag igår... började kvällen med en öl i solen på harrys med tina och ett gäng andra, mycket bra... sedan bar det av till förfest x2 (vi flyttade runt lite) som blev rätt blöt på flera olika sätt... en outning klarades även av, lite märkligt... hehe...hade en så dryg känslofylla framåt småtimmarna, dock bara en kortis men drygt i efterhand ändå, blä... men det var riktigt skoj och bra stämning på dansgolvet sista timman, go eurodisko! :)

var riktigt segt att komma upp ur sängen i förmiddags men efter några timmar klämdes en pizza och sen en promenad mot öster mälarstrand med tillhörande  brygghäng och mjukglass i solen... verkligen bra... :) på vägen tillbaka ringde snubben som ska flytta in i lägenheten och jag har ingen aning om vad han sa, svenskan var inte direkt tip top, men han stod i trappen när jag kom tillbaka i alla fall... han kikade lite på lägenheten och vi kom fram till att han kunde flytta in redan 1 juni... riktigt skönt... nu blir det bara typ en veckas dubbel hyra om jag får till någon bra deal med hon som bor i min nya lägenhet... några dagars överlappning måste man ju ha för att hinna städa och så...

nu ska jag slappa ett tag till innan det bär av hem till lina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback