ett humör

sådärja... har sovit ordentligt idag och lyckades med en bra morgon med god frukost och är faktiskt på ett mycket bra humör... trevligt...

igår var vi och lekte på arosfortet, riktigt skoj... vi var där för att jag skulle öva in mig och kunna köra cellerna om jag ska jobba där, mycket bra... mitt lag vann såklart... :) sen gick vi till kåren och käkade och jag komade ihop totalt efter maten... så det blev en tidig kväll, mycket skönt eftersom det har varit dåligt med åtta-timmarsnätter nu på senaste tiden...

idag ska jag städa eftersom lägenheten ska besiktigas imorn, inte städbesiktning såklart, men ska man ha in nån i lägenheten är det ju alltid trevligt att ha det lite rent... får se vad han säger om balkongdörrsfönstret (jag älskar svenska) som är trasigt... undrar vad den notan går på... annars tror jag att lägenheten ser rätt bra ut...

är så pepp på att flytta, vill flytta nu! :) tycker ju verkligen om den här lägenheten jättemycket, men ska bli mysigt att ha en egen liten lägenhet faktiskt... har ju faktiskt aldrig haft en egen riktig lägenhet förut... har ju bott tillsammans med folk eller i små studentlägenheter hittills...

nu ska jag sparka igång städningen här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback