impulsiv

idag har jag impulsshoppat, det är väl då man tar de bästa besluten va? :) jag har i alla fall köpt mig en telefon, höll ju på att få hjärnblödning av den gamla... joysticken som inte fungerade höll på att driva mig till vansinne... och när även kameran la ner fick jag nog snällt inse att det var dags att inhandla en ny...  en sånhär blev det, ja om man vill serva sina läsare kan man lägga in en sparad bild istället, men det orkar jag faktiskt inte med...

i övrigt inhandlades det nya hörlurar, hallelujah!, en tröja och ett linne... man skulle ju kunna tro att jag vunnit på lotto, men jag har bara helt enkelt insett att jag kommer att överleva våren ekonomiskt... så det blev spenderarbyxorna på för ett litet tag... så nu kan jag äntligen lyssna på musik i båda öronen, helt fantastiskt...

innan shoppingen var jag i skolan och pluggade, eftermiddagen var särskilt angenäm eftersom jag spenderade den på kårens terass i solen... ibland är studentlivet fantastiskt, varför plugga inne när man kan plugga ute liksom??

kvällen bjöd på ett lekrep med christian, wille och tina... kul att få laja lite tyckte jag...

för att gå händelserna i baklänges ordning, så var min helg mycket bra... fint väder och mycket tid spenderad utomhus, mycket funderingar och tankar om sommaren betades av...

eftersom eftermiddagen och kvällen spenderades till nöjen måste jag ta ett sista pluggryck nu innan det är dags att kasta sig i sängen...

är så sugen på att starta upp min nya telefon, men jag ska vara duktig och ladda den hela natten först som telefonförsäljerskan berättade för mig att jag skulle... :)

nu: lingvistik, fast på ängälska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback