inte helt effektiv

idag har jag inte gjort många knop hittills... svårt att få fart på mig själv... igår var jag ner på kåren och åt och drack några öl tillsammans med ida och jeppe, det var mycket trevligt! :)

ikväll är det eurodisco på kåren, musiken i sig är ju inte direkt en favorit... men det är ju mellanstadiedisko liksom... :) och verkar som att många ska dit, så det ska bli jäkligt kul faktiskt... och imorn har jag givit mig själv ledigt och ska bara ta det lugnt på dagen är det tänkt... har dock inte pluggat särskilt mycket de senaste två dagarna heller, så vi får väl se om det blir en avslappnande ledighet... :)

imorn kväll ska jag hem till lina, som jag läste svenska med för nåt år sedan, på födelsedagstillställning... känner bara lina där, så lite spännande blir det... hehe... men det blir nog bra... :)

sjukt trött idag, förstår inte hur det gick till, kanske får ta mig en eftermiddagslur senare... :) nu ska jag ta tag i min dag lite, eller kanske slänga i mig lite lunch...

Kommentarer
Postat av: Tina

kom och fredagsöla med oss innan du drar till kåren vettja.. vi är på stan nån stans, slå en pling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback