påsktider

långfredag idag och folk i allmänhet flyr stan... lite tomt blir det, men jag har ju två nya extrakatter som håller mig sällskap de timmar jag är hemma... haha...jo, ni läste rätt, jag har blivit med katter igen, fillan och cart flydde ner till skåne över helgen och behövde passning för sina två katter... 

min helg är väl för övrigt rätt välfylld så det går ingen direkt nöd på mig... idag ska jag hem till mamma och äta lunch i hennes nya fina lägenhet. ska bli kul att se hur den ser ut med möbler... eftermiddagen kommer att spenderas i tvättstugan och kvällen blir nog lugn... imorn och på söndag jobbar jag hela dagarna på arosfortet och imorn kväll ska jag hem till ida och jeppe och leka lite, dricka öl tror jag...? :)

nu ska jag läsa lite wuthering heights innan det är dags att bege sig till modern... är lite sötsugen faktiskt, men tror att jag är för stor för att få påskägg tyvärr... hehe

en ickerullande boll verkar svår att få fart på... haha


Kommentarer
Postat av: Stenram

ibland är det jobbigt att vara "västeråsare" =)

och sen är man ALDRIG för gammal för påskägg, bara det att man kanske inte behöver samma storlek som när man är mindre....

Postat av: mikaela

jag var inte för gammal, jag fick ett påskägg! lyckan är gjord... :)

2009-04-10 @ 15:21:22
URL: http://mickigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback