jobbar på att hitta

nu är balkongdörren tillbaka igen, blev rätt kyligt härinne utan den... får se vad det här kalaset landar på för pris när fakturan dimper ner i brevlådan...

idag ska jag försöka sortera ordning på min hjärna och mitt liv... har legat lite efter med en del saker och har planerat att hinna i fatt idag...

pratade med mimer idag och fick reda på att det är folk som tackat ja till min lägenhet, nu är det bara för mig att hoppas på att de vill flytta in i juni och inte i juli... skulle vara trevligt för ekonomin om jag slapp dubbla hyror i juni... imorn får jag besked i alla fall... eller imorn får den som fått den besked, så det kanske blir någon dag mer av väntan...

väntar för övrigt på resultat från min förra delkurs, tentan och inlämningsuppgiften skulle vara rättad till typ i förrgår... inget är som väntans tider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback