en festlig fredag

fredag idag, en bra sådan verkar det som. Jobbar på fortet nu och jag kan gå lite tidigare så att jag hinner träna klockan sex, har inte tränat på hela veckan förutom att jag var ute och sprang i onsdags så det ska bli skönt! Sen hem och äta lite innan jag fyller magen med socker hos lillan och stenram vid åtta. Efter det tar jag med mig Fillan och Cart över till min stökiga boning och förfestar lite med dem innan det är dags att ta sig ner till Kåren. Bra upplägg känns det som! Jag insåg igår att jag inte har haft någon annan i lägenheten på flera månader, då kände jag mig så tragisk att jag var tvungen att flytta vårat planerade förfestande hos Fillan och Cart hem till mig istället! :)

Igår efter att jag jobbat upptäckte jag att någon jävla snorunge (antar jag) hade snott mina ventiler till däcken. Så jäkla irriterande, fattar verkligen inte varför man gör något sådant, vad får man ut av att veta att jag måste gå hem liksom? Inte direkt så att den/de som gjorde det får se något skoj liksom... Aja, jag promenerade ilsket hem och plockade ventilerna från cykeln jag lånat av Ida, om någon såg mig lär de ju tycka att jag är dum i huvudet, sno från sin egen granne liksom... hehe. Sen tog jag mig till Malmaberg och Park hotell och spenderade kvällen med tyskarna från skolan, angenämt!

Lite mer onödigt vetande om mitt liv kommer här: Från att jag vaknade tills för någon timma sedan hade jag ingen känsel under halva min högra fot. Är inte det märkligt?? Är bättre nu, men känns fortfarande konstigt. Någon med bra anatomikunskaper får gärna informera mig om vad detta kan ha berott på! :)

Nej, ett sista pluggryck blir det nu. Har pluggat rätt bra idag, lingvistik bara, är det som känns mest akut...

over and out.


Kommentarer
Postat av: Stenram

tack för att du kom även om du var sjukt dålig på att äta socker!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback