en klagan...

bah... har varit så himla trött de senaste dagarna. Började i lördags, men det var inte så konstigt egentligen, sov inte så mycket mellan fredag och lördag. Men sen har det liksom inte släppt. Jag var helt slut och sov typ hela dagen igår, och idag sov jag två och en halv timma på eftermiddagen efter skolan och missade träningen. Och så har jag ett konstigt sug hela tiden, inte riktigt hungrig men sugen på att äta och känns som att jag liksom aldrig blir riktigt mätt... Jaja... är väl någonslags hemtentaångest eller nåt...

Har min sista lektion på onsdag och sen har jag tre uppsatser/hemtentor/PM (vad man nu vill kalla det) som ska in under de närmsta veckorna. Jag har dock inte blivit tillräckligt stressad för att få eld i baken än. Hade tenta idag också ja, en muntlig tenta som innehöll en diskussion och en presentation och läraren var så nöjd och sa att alla skulle få VG, haha... alltid nåt... Har börjat plugga lite inför en resttenta som jag antar att jag ska skriva också om några veckor, för om jag inte klarar den får jag inte läsa min nästa termin, lite surt. Jag glömde att anmäla mig till den i våras och hade börjat jobba tror jag när omtentan var. Sådärja, om någon var intresserad av min skolgång så har ni sammanfattningen av dagsläget där... haha, oerhört intressant läsning antar jag... :)

Ett annat intressant ämne som jag också kan prata mig varm om just nu är ekonomi. Min ser bedrövlig ut. Men jag tror att jag har lagt upp någon form av fungerande budget. Var och handlade en massa  mat med mor min igår och borde inte behöva handla särskilt mycket alls mer den här månaden, förhoppningsvis. Eftersom det är så dålig service på läsarkretsen så var jag tvungen att själv kolla upp när man får pengar nästa gång, och för den som vill veta så är det den 23/12. Det betyder att jag kan skjuta upp lite saker tills dess, yes, framtidens problem istället! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Man får lika mkt pengar som vanligt också va? vet inte varför jag fått för mig att vi inte ska få det!

Postat av: mikaela

man får några hundra mindre om jag inte minns fel, och så får man typ 12 i januari...

2009-12-08 @ 21:36:03
URL: http://mickigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback