en sabla röra...

hade någon form av inspiration till bloggning, men jag tappade bort den... har varit en sjukt seg dag idag... har typ varit irriterad hela dagen... tänk vad en dag av seminarium kan göra med en! Hade tänkt att jag skulle träna under kvällen, men var sjukt trött när jag kom hem från skolan och la mig ner i sängen en sväng och somnade. Vaknade och var på lite bättre humör men inte alls träningssugen, nya tag imorn istället! Kvällen har jag helt enkelt bara fördrivit, det är så himla stökigt härhemma och jag har hur mycket disk som helst men har verkligen inte orkat ta tag i det, och nu är det ju snart dags att gå och sova.

Om jag ska hoppa till något helt annat så tittade jag igenom bilder från en nyårsfest som precis som årets spenderades i en lokal. Närmare bestämt på Viksäng, den festen var en aning trashigare  än vad årets kommer bli kanske man kan sammanfatta det som... hahaha... (eller ja, vill minnas att kvällen slutade tungt som fan, men det syns ju inte på bilderna)

Och appropå det blir jag lite trött på att jag alltför ofta ska hålla på och berätta saker om min bakgrund för folk som antagligen inte alls vill veta, men har svårt att vända om och hålla tyst ibland... Och tänker att folk får hantera det bäst de vill, men det är ju inte riktigt schysst ändå att tvinga folk att lyssna snällt... Vem fan bryr sig liksom??? Kanske helt enkelt tyder på att det finns något form av behov av att snacka av sig ibland ändå, trots att jag i alla år hävdat att jag inte behöver det... Jaja, är ju som man brukar säga historia, men ber härmed om ursäkt i förväg om jag skapar blödande trumhinnor på nån i framtiden...

När jag ändå håller på och ber om ursäkt kan jag passa på att be om ursäkt för allt mitt jävla tjat om min jävla mage i tid och otid. Vet att det om nåt börjar bli tröttsamt, men oftast slinker det bara ur mig utan att jag tänker mig för, men jag jobbar på att kontrollera mig! :)

Jaja, nu får det vara nog med ursäktande, nu vill jag att "alla" (som att det vore en miljon liksom) som läser den här bloggen passar på och hålla tummarna för mig, både ni som vet varför och ni som inte har en aning! :)
/tack på förhud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback