haha

vissa vill ha fyllelås på mobilen för att de skickar pinsamma mess till gamla ligg och nya flörtar, jag skulle behöva blockera mobilbloggning efter ett visst antal enheter... Haha, gårdagens senaste tror jag inspirerades av alla fjortisar som åmar sig i toalettspegeln och lägger upp på sina bloggar, tyckte att en äkta toabloggning var på sin plats, tydligen... Fegt att radera tycker jag och inlägget får vara kvar!

Återigen sitter jag nu på fortet och funderar över varför jag inte prioriterar min sömn bättre vissa dagar, fast det var ju trots allt en trevlig kväll och då får man väl ta smällen helt enkelt. Satt hemma länge och velade mellan att spendera kvällen hemma i lugn och ro eller ta sig ut ur lägenheten och roa sig med öldrickande. Beslutet blev till slut öldrickande. Först hos Mårten, sen på Kåren en snabbis och sen hos Gran och Malin (får man säga generalen?) Helt plötsligt var klockan sådär mycket igen, men som sagt, var en trevlig kväll. Så var det det där med kön igen då... Funderar lite på hur jag ska formulera mig utan att trampa på ömma tår, men jag tror att jag helt enkelt struntar i att basunera ut min ståndpunkt i frågan just nu. Jag tror att vi till slut enades om att inte enas :)

Nu till nåt helt annat, för några nätter sedan drömde jag att jag och Alex Schulman hängde, det var en mycket märklig dröm. Jag tror att jag har blivit för engagerad i de för mig okända människors bloggar jag läser när jag har lite tid över. (herregud vilken mening, jag ber om ursäkt men orkar inte formulera om den)

Den här veckan har minst sagt varit lite upp och ner på olika sätt. Men snart är det den 21a och det ser jag fram emot! :)

Jag har också insett att min ekonomi just nu är sjukt dåligt planerad, linsinköp och nytt gymkort samma månad som man ska köpa en julklapp eller två går inte riktigt ihop. Kan vara bra med lite mat i magen också. När får man pengar igen? Får man CSN någon dag innan jul som det brukar vara med lönen den här månaden? Någon som vet, eller måste jag krångla mig in på mina sidor på CSNs hemsida?

Nej, nu är det nog lika bra att avrunda det här, skulle kunna bli en mindre uppsats annars...


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jag tycker din toa-pose-bild är finfin! =)

2009-12-07 @ 12:43:06
Postat av: mikaela

hehe, så bra då... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback