nu då?

ska väl ta tag i nästa steg på dagens att göra lista, är dock inte riktigt säker på vad det är. Eller, det är ju att plugga inför tentan imorn, men just nu känns det lite som att jag har kört fast, liksom fått för mig att det jag kan det kan jag och att det är svårt att få in det där sista i hjärnan. Men, ska inte ge upp och sluta plugga för det, har bara lite svårt att komma igång igen, måste göra det lite konstruktivt på något sätt känner jag. Plugga konstruktivt, kan man göra det? Effektivt kanske är ordet jag söker...

Helgen var för övrigt mycket bra på de flesta sätt. Julknytis hos Stenram och Lillan i fredags, mycket trevligt och gott och allt sånt! I lördags var det fortetjobb som gällde först,  lugnt som fasen, så jag fick sätta mitt första minnesmärke därborta och målade rosa toalettsymboler. Jag är nöjd! :) På kvällen var det dags för festligheter igen, hos Camilla och Hanna som hade 50-årsfest, en mycket trevlig tillställning det också. Efter en ganska lång förfest åkte vi ner till Pitchers för en öl och eftersom Jens var med blev det efterfest... haha, stackars Jens... Framåt åtta på morgon vinglade jag, Ida och Jeppe hemåt i pudret (jo, jag lovar att det var blötsnö i stan!) och klarade av årets första snöängel. Mycket fint helt enkelt! Gårdagen var kanske med all rätt en aning seg.

Idag är en bra dag, för idag ska jag åka till Arlanda och hämta hem Gurra. Så idag har jag röjt undan lite här, så att lägenheten är tillräckligt anständig för sällskap.

Nej, nu ska jag ta tag i det där studerandet, tenta imorn som jag har tjatat om i flera veckor och på eftermiddagen ska vi ventilera uppsatser. Lite dryg dag, men ska bli skönt när den är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback