Nu jävlar

idag ska jag studera, på riktigt! Innan pluggstart måste man ju såklart läsa några bloggar, hrm... Fastnade för det här inlägget på Alex Schulmans blogg. Grymt välformulerat tycker jag! 

Såg på nyhetsmorgon en stund imorse och där berättades att nu kommer kylan och att den kommer att stanna kvar ända till jul. Finns en stor chans för en vit jul, jag håller tummarna stenhårt!

I övrigt så hade jag en jäkligt rolig helg, i fredags blev det fika hos Lillan och Stenram, sen lite vin och en snabbvisit på Kåren innan de stängde. Efter det efterfest och i säng vid åtta... haha. Sen hade jag en skön bakisdag med Jens med pizza (rånade myntburken) och skräpfilm. På kvällen cyklade jag hem till Tina och Wille och kikade på en riktig film, Blue Velvet. Skum och bra, precis som det ska vara med Lynch. :)

Idag är det 7 dagar kvar tills jag får hämta hem Gurra igen, sweet!
Ok, nu ska jag plugga!

Just det tips på sjukt rolig sida www.felsms.com

Men nu, nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Sandy

hahahah sjukt rolig sida

2009-12-14 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback