om att ljuga för sig själv

"jag har ju i alla fall dokumentet uppe". Mjo, har suttit vid datorn nu nästan hela eftermiddagen, med min uppgift i forskningsmetoden öppnat, men liksom inte kommit någon vart alls. Mest strösurfat, funderat lite över vad jag ska äta resten av pengarna, fyllt iPoden med lite ny musik och sånt. Lite har jag plitat ner, men inte är det mycket. Kanske får lägga ner det här forskningsprojektet för idag och sätta tänderna i lite annat istället.

Just nu är jag mest bara glad över att det har kommit en massa snö idag och att den 21a kommer närmare med stormsteg... :) Sjukt mysigt med all denna snö, jag hoppas, hoppas verkligen att väderprognoserna är tillförlitliga och att det faktiskt kommer att vara kallt ända fram till jul!

Ikväll ska jag träna, ser fram emot det, har varit dåligt på den fronten den senaste veckan (som i de senaste 7 dagarna, jag vet att veckan just börjat). Har i övrigt en rätt bra vecka framför mig, ikväll ska jag hem till Ida och kanske dricka lite glögg, eller bara vara. Imorn blir det plugg hela dagen och sen är det premiär av
Plötsligt igen, hehe, ska bli skoj. :) fortetjobb fredag och lördag, fredagskvällen består av julknytis, ska bli mycket trevligt!

Det här blev ju inte så överdrivet långt, yes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback