duktig flicka!

idag har jag varit ganska duktig i allmänhet... var och simmade okristligt tidigt imorse (06.00), hakade ju iof bara på så kan inte ta åt mig något egentligt ansvar för det... men det kändes bra och jag inser att jag kanske borde ha stretchat eftersom man säkert utforskat några nya muskelgrupper trots att jag varit i vattnet flera timmar om dagen sista månaden i thailand... vi får helt enkelt se... sen tog jag mig till kåren och medan jag väntade på att dagpuben skulle öppna började jag lite smått med en uppgift som inte har slutdatum förrän om mer än en vecka... de ni! :) efter frukosten tog jag mig till biblan och läste allt jag ska läsa till imorn i boken jag är för snål för att köpa och som inte går att låna hem... sen kom modern förbi hemma och lämpade av en massa gamla grejer som hon förvarat åt mig och jag lyckades skicka tillbaka mer än hälften tillbaka till henne eller mot återbruket... bra jobb, klapp på axeln... hehe

kvällen har spenderats på gamla kära kalle på spången med tina och ida... vi har snart fikat där i 9 år som ida hade räknat ut... galet... :) även om det inte sker lika ofta nu som för typ fem-sex år sen... plånkan tackar för det... hehe... var iaf verkligen kanoontrevligt... för att citera tina som citerar wille... yea...

nu är klockan inte helt hysteriskt tidigt och jag har lektion imorn så jag behöver inte vara vaken så hiskeligt mycket längre till för att det ska vara ok...

imorn blir det förhoppningsvis anfall på kåren-karaoke, will be nice! :)

jo, men jag har det bra i det här landet med... även om det snurrar lite olika framtidsplaner i huvudet just nu, men inget som behöver beslutas om än på ett tag ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback