ett tag?

oh my, öppnade min blogg i explorer på skolan och den är helt trasig! hur kan dom göra så? ok, inte helt trasig, men alla länkar är ju en mil ner på sidan, why oh why? jag har ju lyckats designa om den förbaskade sidan, men mina webdesignkunskaper sträcker sig till att klara av att klistra in färgkoder där det redan är en färgkod och länk där det är en länk osv... felsökning är inte en av mina skills här... haha...

just nu sitter jag och väntar på att dagpuben ska öppna efter en nyligen avslutad simning... det bästa med de här morgonsimningarna är nästan att det låter så galet hurtigt och bra att få berätta för folk att man var och simmade klockan sex på morgonen...  det är även rätt behagligt att simma, kanske måste tilläggas... :)

idag har vi någon form av gästföreläsning, och jag kände inte igen salsnumret så förutseende som jag faktiskt var idag kollade jag upp så att salen inte råkade ligga i eskilstuna... man lär sig av sina misstag ibland... och salen låg faktiskt som tur var i västerås...


oo, på lördag bär det av till borlänge och backarna, fan vad grymt! och eftersom ida och jeppe inte kunde hänga på så kanske det är så att jag "måste" iväg en gång till innan säsongen är slut, great! :)

igår skrev jag nästan ett helt inlägg med stor bokstav efter punkt, jag är ledsen men det var ungefär så mycket jag orkade med... jag skyller allt på word och går tillbaka till mina gamla ovanor, att skriva som en fjortis...

nu, en frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback