fantastisk dag, hur blir kvällen?

dagen har spenderats i romme, mycket, mycket bra! :)
ikväll spelar movement på pluto och jag har efter mycket velande bestämt mig för att ta mig dit... man blir en aning trött av att vara ute i backarna hela dagen och jag hade sjukt svårt att motivera mig själv till att göra något alls idag... men jag har som sagt lyckats... :)

..................................................................................

I'm a backstabber lady
but I don't know why
I throw these knives
I'm a backstabber lady
even though this woman tries
 to change her life
                                         (Miss Li)

repeat... vissa vet vad jag kanske menar, de flesta antagligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback