födelsedagskalas!

idag blir det partaj för wille, min äldsta yngsta vän! ;) jag håller tummarna för att det inte blir ett pensionärsparty...  nog skämtat om det... haha

kom hem från calle för ett tag sen, har hämtat upp ett par skidor och en katt... :) han åker iväg till filipstad typ en månad så då får jag en tillfällig katt... mycket trevligt! han glider omkring och gör sig hemmastadd nu, han verkar inte ta förflyttningen så hårt än så länge...

igår var jag ute i munkaboda, pappa och merjas hus på landet...  var mysigt, åt middag, drack vin tittade på bilder från resan och badade utomhuspool under stjärnorna... belv dock rätt sent och jag vaknade vid åtta så jag ska nog ta mig en tupplur på soffan innan kvällens äventyr...

tänkte att jag skulle slänga upp en bild på mitt nya sällskap men har ingen aning om var min kamerasladd är, så det får bli en annan dag...  jag kan i  alla fall intyga att han är väldigt söt och mysig... :)

är lite allmänt velig just nu, men det blir nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback